Sunday, February 26, 2012

my bufday Suprise... :)



tanggal 24 FEB 2012 tepat jam 1043 malam... aku telah menerima satu suprise yang aku sendiri tak pernah jangkaan benda akan berlaku seteruk itu... Aku ingatkan hide bufday kat FB dapatlah elak daripada kena suprise tu.. tapi tak... member-member kat SDPA ni dah ade plan untuk aku..hahaha... TQ my friend for the suprise... hehehe

Telur busuk dihempapkan di atas kepala.... disiram pulak dengan air teh yang basi.... serta dibilas pulak dengan air kolam ... perghhhh...memang bau dan rase dia amat menyenangkan sampai nak termuntah aku...huhu... tq jugak aku ucapkan kat kawan-kawan aku kat SESMARIAN 0509 yang tak pernah lupekan aku... TQ jugak aku tujukan kepada sape-sape yang dh wish kat aku... kat bawah ni ade lah sikit gambar kenangan semperna sambutan bufday aku yang ke-20... dah 20 tahun ye aku nie..hehehe


selepas disiram dan dimandikan dengan telur busuk
air teh basi.. dan air kolam...hehehe


kek ulangtahun kelahiran ke -20... macam budak-budak an,,,hehehe


potong kek ..hehehe


member-member yang menyambut ulangtahun kelahiran ke-20 aku..
dyeorang nie jugak lah dalang-dalang dalam mengenakan aku,..ehehehe

No comments: