Monday, October 25, 2010

ASSIGNMENT OH ASSIGNMENT

salam sejahtera..

emm... memang busy nga assignment..huhuhuhu ni lumrah kehidupan kat universiti.... tapi apa yang aku boleh buat... aku sebagai seorang pelajar harus menerima kenyataaan ini... tak apa.. aku terima dengan redha.. walaupun aku terpaksa mengorbankan masa tidur dan bermain ku..hahahaha

Nasib baiklah aku dah tak ada kelas untuk dua minggu mengdatang... so dapatlah aku menghabiskan masa dengan mengadap assignment aku nie..hihhihiitension tu memang ada tapi nak buat mcam mana..hihihih

emm... nasib baik lah ada kawan2 yang bagi semangat.. taklah tension sangat.. thanks to all my friend coz support me.... hihihihhi

aku rase dah tak ada aku nak luah ape...huhuhuhh jumpa lagi lain masa...

1 comment:

(One) SiTi* said...

mencelah sekejap.,
ada tag contest di sini
http://wansiti.blogspot.com/2010/11/1st-ga-dr-nusha.html#more

tq.