Sunday, November 14, 2010

BERLALU BAGAI ANGIN DIPANTAI

Salam sejahtera...

emmm/.... sekejap jew aku rase bile berada kat UPMKB nie... mase berlalu dengan begitu pantas.... tanpa aku menyedari bahawa aku akan mengakhiri sem ini tak lama lagi.... Begitulah masa... takkan menunggu kita walaupun satu detik... malah akan terus meninggalkan kita andainya kita leka di bawah kehidupan sekekliling...

Aku masih ingat lagi sewaktu Minggu Perkasa Putra 4 bulan yang lepas... Minggu yang dianggap amat bermakna bagi aku yang baru memasuki dunia Universiti ini.. Aku dilatih dengan kehidupan universiti.... Minggu inilah yang memeritkan hidup aku kerana pelbagai dugaan yang melintang..huhuhu namun aku harus bersyukur kerana aku boleh menyesuaikan diri dengan kehidupan alam baru ini..... MPP satu istilah yang akan berada dalam kehidupan aku selamanya....

emmm... pelbagai perkara dah aku lalui di semester ini... minggu kolegrasi... test 1 n test 2... kuliah dan sebagainya..... tanpa aku sedari... dah 4 bulan aku bergelar sebagai Siswa universiti Putra malaysia KAmpus Bintulu Sarawak ini... Masa berlalu dengan begitu pantas sekali... Kini aku sedang jalani peperiksaan akhir semester... Tinggal 3 paper je lagi... hehehe xsabar nak balik umah..hihi[hi

Namun, aku harus sedari bahawa tahun ini sekali lagi aku tak dapat merayakan hari raya aidiladha bersama keluarga tersayang.. sungguh sedihkan..hhihihih tapi aku tak kkesah sbb aku dah baise...huhuh hmmm... tak ada apa yang aku nk coretkan lagi setakat ini...
semgoa berjumpa lagi..
salam

No comments: