Friday, November 11, 2011

Menjelajah Di BUMI SEOUL (Part 1)


Assalamualaikum...
huhu hari ini aku menulis blog ini di tempat lain... Bukan di bumi Malaysia...hehe aku ketika ini sedang berada di bumi Korea Selatan... sesuatu yang dah memang aku impian sejak sekian dahulu.. Akhirnya tercapai jua.. :)

aku berlepas dari Terminal Tambang Murah (LCCT) Tepat jam 11 malam dengan menaiki pesawat Air Asia X D7506. Semasa menaiki pesawat biasa je.. sebab aku pun dah banyak kali naik Kapal Terbang ni ulang alik dari Bintulu ke Terengganu..

Perjalanan mengambil masa lebih kurang 5 jam... setibanya aku di Incheon... Memang tak tahu nak kata apa...huhuh suhu di Korea Selatan ini mencecah sehingga 9 darjah Celcius... bawah suhu aircond yang selalu aku rasa..hehehe...

Lebih kurang setengah jam menunggu akak aku.. akhirnya dia tiba..DAN KAMI Pergi ke kawasan penginapan di Sungkyunkwan University.. umm... dibawah ni serba sedikit gambar aku pada hari pertama tu..:)



















a

No comments: