Sunday, December 30, 2012

Tulisan kosong :)

sedar tak sedar.. kurang beberapa jam lagi tahun 2012 akan melabuhkan tirainya dan dalam masa yang sama  lakaran kehidupan 2013 bakal mewarnai kita semua.. Kalau tak silap aku lah.. lebih kurang 9 jam je lagi.. angka 2012 akan bertukar kepada 2013.. Sekejap je kan..hehe

nothing i wanna to write about this entry.. hajatnya nak ungkap kembali sorotan 2012 tapi aku rasa malam ni kot aku akan update entry pasal tu.. hehe so lau tak tahu la.. nanti lepas aku update boleh lah..hehe

Tahun 2012 telah berlalu selama 366 hari.. sekejap je masa ni.. bak kata pepatah.. umpama air menulusuri sungai, haha ade ke pepatah ni? haha aku rasa baru je sebulan aku update tentang kenangan 2011.. ni nak masuk entry yang sama lagi..

umm.. aku rase ni je kot dlu aku nak conteng kat blog aku ni.. nanti malam aku update lagi.. sbb otak aku kosong..huhu panas duk kat umah nie.. berpeluh dh even kipas dah nombor 5.. hehe

oklah.. papai..

No comments: