Friday, March 27, 2009

KURSUS PENGAWAS 2009

Salam sejahtera….



Bertemu lagi dalam ruangan blog kali ini. Mungkin anda tertanya-tanya dimanakah saya menghilang selama seminggu? Saya terpakasa pulang ke hostel untuk meneruskan perjuangan bagi menghadapi SPM tidak sampai 7 bulan lagi.
Pada ruangan kali ini saya ingin memberitahu kepada semua pembaca yang saya sedang menjalani kursus Kepimpinan Badan Pengawas Sekolah Menengah Sains Sultan Mahmud bagi sesi 2009. Kursus ini bertempat di SESMA selama 2 hari bermula 27 hingga 28 Mac 2009.
Walaupun kursus ini dijalankan di SESMA kerana ketiadaan bajet tetapi ini tidak menghalang para pengawas tahunini untuk terus berkhidmat dalam badan pengawas.
Antara aktiviti yang ada ialah ceramah motivasi dari PK HEM SMS Dungun, LDK dan Slot bersama Ketua Pengawas Lelaki Dan Perempuan. Selain itu, apa yang paling menarik minat saya untuk menyertai kursus ini ialah Rehlah di Panati teluk Ketapang. Hehe’
Saya rasa setakat ini dahulu pada ketika ini sehingga berjumpa lagi pada masa hadapan. “BERSAMA MEMPERKASA BADAN PENGAWS SESMA”
sekian

1 comment:

~musytaquljannah~ said...

ammmiiiiiiiiiiiiiiirrrrrr....
hee..bkpe dop ltok blog ain jdi blog terhngat..
hii..ttba plop komen sni..^^