Tuesday, November 23, 2010

APABILA BOSANNNN

hahahah.. apabila kebosanan menguasai kepala aku.. macam berlaku...huhuhu nak tahu kenapa aku jadi mcm ni?? sebab dah ramai kawan-kawanku dah pulang ke semenanjung... hanya tinggal sikit jew.. memang sunyi sepi kediaman aku.. Blok A Hemiptera KSR bagaikan tiada penghuni...hihih Tak macam biase2.. hingar bingar...

So, aku tak tahu nk wat cmne lagi... hanya meraung jela keje..hak3... tapi rase macam orang giler pom ada.... hmmm lambatnyer masa berlalu.. kenapa ek.. kalau kita tunggu mase mesti lAmbat.. tapikan kalau kita tak tunggu kejap jew... hak3.. bagi aku mesti lame ag nk sampai 26 hb,... tapi bagi budak2 SPM.. alamak.. ary nih dah exam..hak4.. keciankan.. tapi apa aku kesah.. tu hak diorang..ni hal aku.. nak balik kampung...... rindu dah kat family.... huhuh

Sampai aty ek kawan-kawanku yang tinggal aku sowang2 sini..huhuhuh aku tak nak kawan dah..hahah xde r just kidding.. al maklumlah apabila kebosanan melanda.. macam boleh jadi...hak4... cukup r dlu.. kalau tak panjang agy ni aku duk melalok.. kita jumpa lagi...dfadada

No comments: