Saturday, November 15, 2008

MEMORY IN SESMA

Salam Sejahtera....

Setiap insan di bumi Allah ini mempunyai pelbagai kenangan sama ada kenangan manis atau pahit. Kenangan ini akan menjadi ingatan hingga ke akhir hayat.








Bagi saya, kenangan manis ialah bersama rakan-rakan di Sekolah Menengah Sains Sultan Mahmud, Kuala Terenganu. Suka duka kami lalui bersama dalam mengharungi hidup sebagai seorang pelajar yang cemerlang. Kalau dikira hari, saya lebih banyak bersama rakan-rakan berbanding kelurga yang tercinta. Oleh sebab itulah saya lebih rapat dengan kawan-kawan. Tetapi keluarga yang tersayang tetap dihati kerana keluargalah segalanya tempat untuk kita bergantung. Antara kawan yang rapat dengan saya ialah sayyid, azwi, amirul, pak tam, nyeh , amir p-dah,paan ,boolat, togi dan jedak. Untuk pengetahuan semua, mereka ini ialah bekas ahli dorm saya semasa di tingkatan 3. Telah banyak kenangan bersama mereka yang tidak dapat saya lupakan.





Selain itu, rakan-rakan batch 32 juga banyak memberikan kenangan yang tidak mungkin dapat saya lupakan sampai bila-bila. Mereka semua amat baik dan selalu mengambil berat antara satu sama lain. Walaupun batch 32 ini dikatakan batch yang teruk oleh guru-guru SESMA tetapi kami tetap mengatakan batch 32 merupakan batch yang terbaik. Tahniah kepada rakan-rakn yang telah menjayakan semua aktiviti sepanjang tahun ini yang telah mencatat beberapa sejarah baru SESMA. Ayuhlah kita bangkit dan buktikan siapa Batch 32 yang sebenarnya pada SPM 2009 nanti.



Sekian

No comments: