Sunday, July 31, 2011

1st Ramadhan...

hari ni seluruh umah Islam di Malaysia akan memulakan ibadat Puasa Bulan Ramadhan... ape yang aku harap ialah ramadhan kali ini memberi seribu makna untuk kita semua.... bercakap pasal 1st ramadhan ni... tahun ni.. hari pertama puasa aku ialah dirumah... memang best,,, dapat berbuka dengan family buat kesekian kali nye....hehehe

yelah... lau aku tak silap.. dah 5 tahun aku tak dapat rasakan hari pertama berpuasa di bulan ramadhan bersama kelurga aku nie... yelah.. ade berpuasa at skolah... pastu ada gak berpuasa kat UPM kampus Bintulu... dan tahun la dapat berpuasa pertama di rumah... hehehe

apa agaknya lauk yang family aku akan buat ek?? tak sabarnyer nak tunggu petang ni.. ;) mEMANG aku tak nafikan bahawa berpuasa dirumah amat best sebab macam2 lauk dapat kita rasakan... hehe lau nak dibandingkan berbuka di kolej mahupun diluar...

tapi ape yang menyedihkan aku, pagi besok aku dah kena pulang ke Sime Darby Plantation Academy...huhuhu cuti seminggu bagaikan sehari... :( erm... nak wat cmne an.. terpakselah kita ikut... sebab kitakan pelajar an... Nway... aku nak ucapkan thanks kat pihak pengurusan Sime Darby Plantation academy yang membenarkan cuti kami ini dilanjutkan sehingga hari kedua ramadhan,..... hehehe

nanti an.. lau dah nak rayer... aku nak jemput korang semua datang lah ke rumah aku ek..:) papai

No comments: