Tuesday, December 13, 2011

Kembali Bersua, :)

assalamualaikum kawan-kawan...

lama gile dah aku tak dapat luangkan masa tuk blog nie... sebenarnya aku memang nak luangkan masa kat sini sebab banyak benda aku nak tulis... tapi disebabkan beberapa perkara aku terpaksa lupakan niat tu...huhuhu

umm... sedar tak sedar... dah sebulan dah aku melayari bahtera untuk semester ke 4 nie... kejap je rasa...huhuhu dan sepanjang sebulan ini jugalah banyak perkara yangberlaku disini... macam2.. tapi aku tak mahulah terangkannya secara terperinci... sebab korang takkan paham gak..huhuhu

ary tu aku ada terbaca kat wall member aku ni.. dye ade tulis..

‎"untungg" lah saya, kawan saya dah lupakan saya..=_=


itulah kata-katanya yang membuatkan aku terasa sangat...huhuhu..\

yela.. aku pun perasaan yang dah lama gile aku tak contact dye..

kwan apa macam ni...huhuhu


to that person... i wanna to say... im so soe if the person you mean is me...")


ni pulak aku nak cerita kisah lain..huhu.. pasal member aku gak.. dan aku rasa semua member aku kat sini perasan akan perubahan dye nie...


dahulunya dye nie seorang periang, suka gelak dan mampu membuatkan orang lain rasa bahagia.. namun kini semua itu telah tinggal kenangan... tiada lagi gelak ketawa yang dapat kami dengan disini.. sunyi jugak rasa... tapi nak wat camne an...

Kenapa ek dye dah berubah.. tak seperti dahulu?

umm.. aku sendiri own tak pasti dan aku juga mendapat tahu bahawa dye merasakan dirinya tersisih...

TERSISIH???

kenapalah boleh fikir sampai macam tu.. sedangkan kitaorang kat sini tak pernah nak sisihkan sapa=sapa pon... sebab bagi aku... kita disini adalah satu family.... Together we fight to get the success...

Macam Mr JO cakap tu... kita kat sini kena saling tolong menolong..umm.. aku rasa dah ada salah paham kot.. sebab tu dia rasakan dirinya tersisih...

Apa yang aku harapkan... agar member aku yang dulu kembali ceria.. dan andainya tidak puas aty please bagitaw.. sebab kitaorang tak tahu masalah dye...

Andai dahulu... dirinya lah pemecah kesunyian..
tapi kini... dirinya menyepi seribu bahasa..
kami mahukan semuanya seperti dahulu...



No comments: