Monday, December 19, 2011

Sinar 2011 semakin pudar..

Salam sejahtera dan assalamualaikum kawan-kawan....

Sedar tak sedar... Tahun 2011 akan melabuhkan tirainya dalam masa sepuluh hari lagi... Begitu singkat dirasakan perjalanan hidup zaman ini.. Baru je dirasakan bahawa kita menyambut tahun baru.. tengok2... dah nak masuk tahun baru yang lain pulak...

12 bulan berlalu umpama air yang mengalir.. itulah realiti sekarang... masa berlalu dngan pantas... Untuk kehidupan aku.. aku akan menjangkau usia 20 tahun pada 2012... Dah tua dah...huhuhu

umm bercakap pasal 2011 nie.. banyak jugak kenangan yang tak mungkin aku lupakan... ye la... pengalaman tak hilang umpama luka yang meninggalkan parutnya.. itulah realiti..

Aku rasa sekarang nie.. aku xmau lagi nak merungkai satu persatu kenangan aku pada tahun ni.. biarlah aku tunggu masa itu hampir dengan sinar 2012 yang kian menjelma barulah aku menyingkap kembali apa yang tercipta...

Setakat ni dululah coretan aku nie.. Next entry aku singkapkan semua peristiwa yang berlaku sepanjang 2011 dalam hidup aku dan apa visi aku untuk next year,,,haha.. Owh ya... sekarang nie aku tak xdapat nak crita sebab mood balik kampung untuk mid sem break dah membuak2...hahahahahahahahaha

salam

No comments: