Friday, December 30, 2011

Kenangan 2011 dalam Ingatan

salam...
pada entry kali ini.. aku nak coretkan serba sedikit kenangan yang telah aku lalui sepanjang tahun 2011... semoga menjadi kenangan dan takkan pudar dalam ingatan aku..:)




Cuti-cuti korea...
11 November 2011 hingga 19 November 2011
First Time ke OVERSEA..huhu memang best duk kat sana... sejuk...
tapi..
best lagi duk kat Malaysia taw...huhu



Kursus Kokurikulum Berkredit QKS2113 Bola Jaring
Kenangan yang paling berharga...
Suka duka dikongsi bersama...
Program Share The Moment selalu diingatan
Tq to all Member QKS 2113



Memori bersama Ahli BLOK A Hemiptera umpama adik beradik
mengharungi liku hidup
Segala cabaran ditempuh bersama...
Blok A TERBAIK


Ni bufday aku yang ke 19...
Suprise giler siot...huhuh
TQ to Abu A.K.A Imran... Afham... Jep... dan adzhari kerana suprise ini..
walaupun simple tp event terbaik korang lakukan...


kenangan Yang takkan mungkin dilupakan..
16 JUN 2011


Bersama rakan-rakan aku ketika Hari Raya aidilfitri...
Dulu...kini.. dan Selamanya...
korang tetap the best my friend...
SESMARIAN batch 32
The spirit is soul..love we owe...

Menyertai kejohanan Piala Dekan 2011...
WASPADA FC
kenangan yang menjadi ingatan seumur hidup...
walaupun tak menang..hehe
Memasuki SIme Darby Plantation Academy pada 5 JUn 2011...
banyak suka duka dilalu bersama 13 rakan lain...
hehe


sekian

No comments: