Wednesday, September 15, 2010

BATCH 32 SESMA REUNION..

FRIENDSHIP IS LOVE WITH UNDERSTANDING

salam sejahtera..
pada hari raya keempat baru-baru nie... bersamaan dengan 13 September 2010... aku n member-member batch 32 SESMA 0509 telah berkumpul untuk mengadakan reunion kali pertama setelah setahun tak bersua....

AKU begitu teruja dengan semangat kekeluargaan yang ditunjukkan oleh member-member aku... hampir kesemua ahli batch 32 dapat menghadiri reunion kali ini... dan aku tidak berasa sia-sia dengan apa yang telah dirancangkan oleh aku selama ini.. mula-mula hanyalah gurauan u
ntuk diadakan reunion namun.. akhirnya ia menjadi satu perkara penting...
Berkampung di kg Atas Tol, kuala terengganu di rumah Faitz Aqira Nordin dengan pelbagai hidangan yang disediakan telah memeriahkan lagi suasana....Terima kasih kerana sudi menjadi tuan rumah untuk first reunion ini... Aku tak sangka.. semua kawan-kawan aku talh berubah wajah..hahahaha jauh daripada wajah di SESMA dahulu...hahahaha Dan ketika ditanya belajar dimana sekarang... macam-macam jawapan yang ada... Engineerlah, Pilot la,.. Arkitek... Cikgu... dan sebagainya... bangga jugak dengan kawan-kawan aku nie....hahaha
Akhir sekali.. aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada kawan-kawan yang telah menghadiri reunion kali ini... dan yang tidak dapat hadir,...
kita akan adakan majlis yang lebih grand lagi... sekian wasalam.... ini adalah gambar-gambar sekitar reunion,...

No comments: