Wednesday, September 1, 2010

RAYA......

SALAM SEJAHTERA...

dalam masa 6 hari lagi aku akan pulang ke kampung halaman untuk menyambut hari raya aidilfitri bersama keluarga tersayang... Sungguh aku berasa gembira kerana akhirnya aku dapat juga beraya bersama mereka walaupun pada mulanya aku akan beraya di UPM kampus Bintulu ini....

Mungkin saya kelainan jika aku tak dapat beraya bersama mereka..hehehehe ada jugak kawan aku terpaksa melupakan hasrat mereka untuk beraya bersama keuarga kerana harga tiket yang hampir mencecah seribu ringgit... mungkin ini akan merugikan mereka jika mereka pulang.. kos terlalu tinggi..hehehe

ada juga yang perlu manjalankan komitmen mereka yang masih ada di bumi UPMKB ini. aku berharap agar mereka tidak bersedih sekiranya mereka tidak dapat pulang di pagi syawal yang mulia nanti..
sekian..

Ampun mmaf dipinta andai mempunyai kata-kata yang menyakitkan sepanjang aku kenal dengan kamu semua.......

No comments: