Thursday, May 20, 2010

UPM NANTIKAN KEDATANGAN AKU!!!!

salam sejahtera.. bertwemu kembali dalam ruangan yang tidak sebarapa menarik ini.ruang yang tidak mampu menarik ramai pembaca kerana tulisan yang tidak dapat mengodakan minda masing...

Alhamdulillah ,i hati sungguh gembira apabila saya ditawarkan ke Universiti Putra Malaysia..
salah sebuah Universiti yang terbaik di Malaysia mahupun asia Tenggara. walaupun saya berjaya ke UPM namun penempatan saya untuk belajar bukanlah di kampus utama UPM di Serdang.. Sebaliknya di UPM kampus Bintulu, Sarawak...

Saya berjaya meneruskan pengajian dalam Diploma Pertanian, iaitu pilihan ke 2 dalam senarai UPU... sedikit rasa kecewa kerana tidak dapat menjadi seorang pendidik namun, saya berjanji akan belajar bersungguh-sungguh untuk masa depan diri ini...
sekian ,wasalam

No comments: