Wednesday, May 19, 2010

SELAMAT KEMBALI...

Alhamdulillah..akhirnya..saya dapat kembali menyambung penulisan dalam blog yang telah lama saya tinggalkan ini.. Almaklumlah.... kesibukan dengan persiapan menghadapi peperiksaan SPM tahun lepas...terpaksalah saya korban sedikit apa yang remeh untuk mengejar cita-cita saya...

sedar tak sedar...sudah lama saya tak menjenguk ke blog ini. saya juga bersyukur ke hadrat Illahi kerana saya memperoleh keputusan yang agak memberangsangkan dalam SPM 2005... saya memperoleh 5A 2B 2C... rasa berbaloi jugalah dengan usaha yang telah saya lakukan... Alhamdulillah...

Namun, impian untuk saya menjadi seorang pendidik kepada anak bangsa... hancur apabila saya tidak terpilih untuk temudaga profesion perguruan... mungkin sudah bukan rezeki untuk menjadi guru...

Tetapi, saya juga bersyukur kerana berjaya menlanjutkan pelajaran ke IPTA..setakat ini sahaja dari saya setakat ini.. semoga bertemu lagi di lain warkah...

No comments: