Wednesday, August 18, 2010

LIFE IN UPM KAMPUS BINTULU


Salam sejahtera n salam ramadhan…

Aku rasa dah lama aku tak menjenguk kat Blog aku ini.. Maklumlah kesibukan dengan assignment ditambah pulak dengan test 1 yang amat menakutkan.. bukan takut sebab test 1 ni hodoh or jahat macam pocong or hantu bungkus.. tapi takut kerana aku tak pernah melalui ujian di University.. First time lah orang kata kan..hehehe..

Dalam sedar tak sedar.. aku dah sebulan lebih menjadi warga UPM kampus Bintulu ni… Memang sekejap je rase… Baru smalam aku rase penah menyanyikan lagu UPM semasa Minggu Perkasa Putra..hehehe tapi itulah yang dikatakan masa.. akan terus berlalu tanpa menhiraukan ape yang berlaku..hehe kejam jugak mase ea kan???hahaha


Dalam masa sebulan nie dah macam-macam berlaku kat aku..hehhe biasalah kan.. inilah yang dinamakan dugaan atau ujian dari yang maha esa…hehehe Aku kat cini lepak-lepak dengan budak dari Kelantan dan ganu.. termasuklah jugak roommate dan kosmate aku..huhu budak ganu yang aku maksudkan ialah Jef… orang dungun.. n afham dari Melor, Kelantan….kita orang memang baik… selalu lepak same2..study same2.. malah makan pon same2 taw…heheheh tapi kan.. ada 2 orang lagi kawan aku iaitu Imran dan Adzhari… kitaorang berlima ni memang kamcing giler..heheh

Untuk pengetahuan korang.. Aku suke giler bila bersama-sama dengan budak-budak kelas aku..hehehe Semuanya jenis enjoy n funny.. xdelah stress sangat time blajar kan..hehehe kitaorang sume caring about others…heheheh ada skali aku TERbadmood..hehehe satu course turut badmood..hahah sunyi giler course aku ari tuh..hahah macam hari senyap sedunia plak..tapikan.. aku rasa gak bersalah… maklumlah.. sebab aku seorang.. 61 lagi yang lain turut bedmood.. jhatkan aku..huhu coe my friend.. aku tak sangaja nak buat gitu ari tu.. tapi..kepala serabut ckit kot..huhuhu aku memang respect giler kawan course DPT sem 1…ye r.. memahami antara satu sama… thanks my friend..hehehe..

Skrang.. aku n kawan2 muslim yang lain sedang menjalani ibadat pause kat sni..hehehe,.. lau bebuka memang kami suka sebab berbuka awal..haha kalau lepas berbuka mesty aku akan kacau kawan2 aku semenanjung..heheh biasa lah,..kita dapat makan awlkan.hahaha nk bagi orang jeles…heheh tpi apa yang aku sedih ialah.. xdapat nk tunaikan solat terawih ..coz kita orang ad kelas..huhu kecewa gile..yela.. dari dlu xpnah pm xtinggal terawih..huhu tapi apa boleh buat..nasib la.. satu ag perkara aku xsuka.. time sahur.. huhu pkul5.. dah abes sahur.. awal giler.. sebab tu aku perlu stay uo sapa pkul 5.. lepas subuh baru tidur..heheh

Banyak dah kenangan aku kat UPMKB ini.. aku harap aku dapat kekallah kat sini samapi semester 6.. amin…..

sekian

1 comment:

fatin_najma said...

rndu mung la amirr !