Friday, December 31, 2010

CORETAN 2010


tahun 2010 telah banyak kenangan aku lalui.. ini lah antaranya serba sedikit....


Bermula 1 Januari 201o aku sudah tidak lagi menjadi pelajar sekolah..
namun Sekolah menengah sains sultan mahmud tetap dihatiku
kebebasan aku selepas SPM tidak lama setelah terpakse pergi ke PLKN..
Kem PLKN Cancun Park, Pasir Mas the best....3 bulan disana amat manis bagi ku.. sekejap jew mase berlalu...




sebaik sahaja keluar daripada PLKN , keputusan SPM diumumkan... result 5A2B2C aku perolehi.. aku rase berbaloi kot dengan usaha aku..jhhihih



Dengan keputusan yang sedemikian.. akhirnya aku berjaya melanjutkan pelajaran ke Universiti Putra MaLaysia kampus Bintulu Sarawak... Aku dpt mengenali pelbagai ragam kawan..huhuh aku bersyukur kepada Allah...


2010
telah pergi meninggalkan aku... pelbagai kenangan manis dan pahit aku tempuhi bersama kawan...

2011
telah menjelma.. ku harapkan agar segala ini bakal ku tempuhi dengan jayanya.....hihih

1 comment:

AKUCINTALLAH (n_n) said...

2011 insyaAllah akn mmbwa seribu kngn manis lagi =)