Sunday, December 12, 2010

TAKAKN MELUPAKANNYA,...

hari ini genap 16 hari aku berada kat umah.... emmm kejap jew rase xsampai 3 minggu lagi aku dah kene balik bintulu..huhuh memang tak puas duk umah.. inilah hakikatnya...tapi bile duk umah jew... bosan pulak...huuhhu

emm... aku mungkin ada sikit masalah kot... huhuh adalah sorang kawan aku ni.. dulu sering je mesej nga die.. xlah rase bosan sangat... kadang-kadang dia jugak ada ketika aku ada masalah.. dia jugaklah yang banyak beri aku semangat... emmm inilah yang betul2 dinamakan kawan sejati...

namun... sejak dua menjak langsung dah tak mesej.. aku pon tak tahu.. ke sebab aku ada buat salaha kat die??/ hmmm aku rase xde... tapi aku trak penah anggap lain.. aku anggap die busy bersama keluarga..maklumlah dah lama tak bersama keluarga..hihhi

aku sering kali menghantar sistem pesanan ringkas kat dia.. apabila je aku bangun pagi.. selepas solat subuh.. aku akan sentiasa mengewish good morning kat dia...hihihi hancur ayat BI aku nie.. maklumlah.. aku tak pandai sangat nak berspeaking nie..hihih Lepas tu, time aku nak menutup mata waktu malam.. aku sekali lagi anta mesej kat dia ucap good night..huhuh

Aku buat begitu sebab aku tak nak kehilangan seorang kawan baik aku... yup betul kata orang zaman dahulu.. sekiranya kita tak mengendahkan kawan kita.. lama-lama kita kan kehilangannyer.... huhuhuh sebab tu aku cuba tul menekonteks nyer tiap2 hari semoga hubungan aku dan dia tak kan terpisah..hahaha

hmm... nak cari kawan yang setia mat susah.. istilah kawan memang banyak boleh cari.. tapi kalu kawan sejati.. memang susah.. huuhuh aku penah alaminya time aku sedih.. mase tu lah kita nak tahu siapa kawan yang benar2 sayang kat kita.... time kita senang.. memang ramai... tapi time kita sedih.. susah gielr nak cari...

aku nak pesan kat kawan-kawan aku... hargailah kawan yang kita ada sekiranya kita nak diri kita dihargai... itulah yang paling penting.. huhu

sekian..

No comments: