Saturday, December 18, 2010

Salah ke kalau Single???

emm.... sejak dua menjak ni aku adalah Chatting nga member aku... Ade la.. diorang tanye status aku sekarang.. aku jawab aku single... Tapi diorang mcm xpercaye lak.. Single ke?? Bia Btol?? ssah r nak caye... Aku pon pening dengan diorang...

Salah ke kalau sesorang menyatakan dirinye single????

emm bagi aku.. sekarang nie aku tak nak lagi pikir sal kaple ... so jangan lah terkejut kalau aku ckap aku ni single...huhuhu bukan tak nak cari.. tapi malas cari.. blaja pon tak tahu ke mana... nak jage anak orang.. emm memandangkan result aku baru nie pon hampeh.. aku makin malas nak cari pengganti... memang lah sunyi.. tapi nak wat camne....huk3

Bagi aku kaple banyak ngat maslah... diri aku tak dapat nak setle masalah sendiri ..huhuhuh
hmmm tapi aku pon tak tahu lame mane dapat bertahan tanpa kaple nie... aku berdoa pada esa.. supaya tabahkan hidup aku dalam mengharungi pelbagai cobaan dalam dunia yang fana ini.....

No comments: