Tuesday, December 28, 2010

YA ALLAH... TABAHKANLAH AKU...

assalamualaikum... hmm aku menulis kali untuk meluahkan sedikit isi ini...huhuh... sesungguhnya Allah senantiasa akan menguji setiap hamba nya dia atas muka bumi ini... kadangkala aku ada juga merungut mengapakah Allah menguji aku sebegini rupa... Adakalanya aku sedih...

Hmm.. Allah sengaja menguji kesabaran kita kerana Allah tak mahu kita lalai dan lupa kepadaNya.. Dan Allah takkan menguji Hamabanya tanpa sebab... itulah yang aku perolehi... dan akhirnya aku sedar mungkin aku telah leka kepadanya dengan duniawi.,...

Ya Allah.. tabahkanlah hati hambamu ini supaya dapat menempuhi segalanya didunia yang fana ini.. hanya itu aku memohon kepadamu.....sesungguhnya aku adalah insan yang kerdil hanya sementara dibumi pinjamanmu ini... Jangan jadikan aku leka sepanjang masa ya Allah... Amin ya Robbal Alamin...

1 comment:

AKUCINTALLAH (n_n) said...

insyaAllah.. stiap dugaan pasti ada hikmahnya..