Wednesday, December 22, 2010

DALAM SENYUMAN ADA TANGISAN...

ermm... aku pon tak tahu knape aku pilih tajuk nie..huhuuh ade kene mngena dengan diri aku kew??huk3

entahlah.. aku rase ade jugak kot...hmm... dalam diam dua orang dalam kos aku akan meninggalkan aku.. hmmm memang aku taqk dapat nak halang mereka sebab rezeki mereka distu.. Kepada Viknilyka dan mustaqim.. good luck untuk SPA tu.. smoga korang berjaya selalau.. tapi jangan lupa kami kat sini taw..rezeki aku tuk SPA tak ada.. jadi aku perlu teruskan perjuangan disini... walaupun hati ini berat tuk melepaskan korang.. tapi aku redha..huhuh

Aku xkesah sangat ... TAPI........

kenape korang mesty tinggalkan aku sewaktu aku perlukan korang???
Kenape korang harus tinggalkan aku diwaktu aku perlukan sokongan korang...
kenape korang pergi disaat haty aku ini tak mampu tuk menahan sedih???

hmm... sebenarnyer.. aku sedih sbb ... biarlah aku simpan... tak best gak nak kongsi kat sini....
bialah apa yang berlaku pada aku nie aku yang tanggung....huhuh silap aku gak...
betrullah ckap akak aku... tak ade gune pikirkan pasangan mase ni..hahaha akak aku memang bagus.. tq being my sis aina...huhuhh

hmmmmm

No comments: