Thursday, January 27, 2011

BERTAPA BODOHNYA DIRIKU....

kalau korang bace tittle pon mesty tersenyum kan... but i think it is right... bertapa bodohnya diri aku nie... bukan sebab tak tahu mengeja, membaca or mengira... tapi.. sebab seseorang kot...hak3...
aku akan cube sedaya upaya aku tuk tak nak sedih bile citer bab nie...hahaha

Hmmm... yup.. dulu maybe aku boleh katakan dia adalah insan teristimewa yang berada dalam hati aku ni.. tapi itu semua adalah suatu ketika dahulu dan bukan lagi kini... aku kan terima kenyataan bahawa dirinya bukan lagi milikku...hahaha.. sejak biler pulak die dah jadi milik aku nie?? merapu jelah aku nie kan.. gila bayang kot..hak2... orang tu xpenah pon ade prasaan kat aku lebih daripada kawan... huhuhu.. kawan?? ye kot pada mase dulu.. but now.. i think, die hanye anggap aku ni sbgai kawan jgak.. tapi macam kawan yang dia add kat FB jew kot...

Persahabatan kitaorang memang dah renggang sejak akhir-akhir nie.. aku pon tak tahu lah kenapa.. sebab die dah jumpe kawan baik yang lain Ke?? Jawapan itu semua hanya pada dia.. aku tak tahu.. tapikan... ape yang aku kecewa nsedih kat sini..

KENAPA kalau dia jumpa kawan baru tu.. kawan lama harus disishkan??
KENAPA kalau dia jumpa kawan baru tu... kawan yang dahulu selalu berada disisi pada setiap mase harus dilupakan>???

Mungkin sebab aku ni membosankan kot... entahlah.. biar jela dirinya sahaja yang menilai tentang persahabtan kami ini....

Aku tak kesah kalau dia dah ada kawan baru pon... tapi.. kenapa mesty kawan lama ditinggalakan... kacang lupakan kulit kot... huhuhuh but... what happen being.. she always in my heart...

Aku cuba tuk meluapakannya tapi itu semua tak berhasil.. amskin aku lupakan si dia.. makin kuat pula aku teringatkannya... Walaupun sekarang nie aku rase dia dah tak ambik peduli tentang aku.. tapi aku sentiasa tahu akan perkembangan dirinya.. bialah dia ambik tahu pasal kawan baik nya itu... itu hak dia... aku takleh halang...

hahaha.. ni lah aku kate.. bertapa bodohnyerkan diri aku nie..hakakaka......
still menanti walaupun tak pasti..huhuhu
k r .salam

No comments: