Saturday, January 29, 2011

Kemanakah hala tujuku???

Keindahan suasana pagi di bumi UPMKB ini betul-betul membuatkan aku terpesona dengan Ciptaan Yang Maha Esa ini.. aku sekali lagi bersyukur kerana masih lagi dapat bernafas di dunia yang fana ini....

sebelum aku bercerita dengan lebih lanjut lagi perkara diatas.. aku nak kongsi sikit akan kejayaan skuad Red Warriors dalam perlawanan Sultan Ahmad Shah semalam.. Sekalung tahniah ku ucapkan kepada semua pemain serta pegawai Kelantan yang berjaya membawa pulang Piala Sumbangsih pula ke KOTA BHARU... Red Warriors seolah-olah tiada halangan untuk membenam Gergasi Merah kuning dengan jaringan 2-0 walaupun rata-rata pemain Selangor adalah pemain kebangsaan... Tahniah sekali lagi Red Warriors walaupun dengan bimbingan jurulatih baru.. M.Karutu..

ermmmm....

Kemana arah tujuku???

aku memilih entri ini kerana masih lagi samar-samar dengan hala tuju aku semasa cuti tahun baru cina ini... Aku pon tak pasti lagi sama ada nak terus stay kat UPMKB ni ataupun menjelajah Bumi kenyalang ni... Kalau ikutkan aty nie.. memang r aku nak g jalan-jalan... Bosan jugak kalau seminggu asyik duk kat kolej jew...

Tapi nak g mane ek???huhuhuhu... nantilah aku pikir balik tentang nie.... lagipun cuti still ade satu minggu... Jelez jugak kat member2 aku di semenanjung tu... sedap2 jew diorang boleh balik umah.... tak aci cam ni..hahahaha tapi takpe... Kalau balik pun.. satu minggu.. tak sempat puas duk umah...hahaha

Aku rase.. hari ini jugak aku akan mulakan satu hidup baru..hahaha hidup tanpa seseorang disisi... Seseorang?? siapa tu ek?? hahahaha

Hidup tanpa seorang kawan yang dahulunya sentiasa bersama aku... biar lah dia dengan hidup dia... aku tak nak masuk campur dah... tapi... apa yang aku tahu... dia tetap kawan baik aku.... walau ape pun akan terjadi.. itulah kenyataan....

Aku dah tak nak agy sedih....hahaha.. Aku jew sedih bila ingat kat dia.. tapi dia takde pon prasaan macam tu.... giler lah aku nie...hahaha Live must be go on....

Aku percaya dah sekarang.... nak cari kawan yang betul2 setia amat susah.. umpama mencari permata di dalam serpihan kaca yang pecah... amat sukar tuk membezakannya... hahaha Yup.. dulu apa yang aku sangka dulu bahawa aku telah menjumpai permata itu.. tapi rupa-rupanya aku sendiri tertipu dek permata dan kaca itu.... silap aku kew yang tidak membezakannya dengan betul suatu ketika dahulu?? ataupun permata yang aku jumpa dahulu dah tak mempunyai nilai sekarang???

Sekiranya si dia membaca entri ini... aku harap dia memahami isi hati ini.. hanya itu yang aku ingin kata...

Kiranya hujan turun membasahi dirimu..
itulah air mata dari hatiku..
menghitung hari-hari bersama...
namun aku di kecewa,,,...

Andainya ada bayu membelai wajahmu..
ia membawa kata pesan dariku
Aku kini dapat menerima perpisahan ini.


No comments: