Saturday, January 29, 2011

Kenangan Bola Jaring...

Semalam first time aku pergi main bola jaring dengan mengetahui peraturan sebenarnyer... mase kat SESMA dulu bukannyer tak pernah main bola jaring tapi kat SSESMA tu.. main bola jaring pon dah macam main basketball..huhuhuhu

Mesty korang tertanyer-tanyerkan kenapa aku main bola jaring??

haha... semester ni aku amik bola jaring dalam kokurikulum berkredit aku... memang enjoy giler bermain semalam.. hahaaha.. segala masalah yang ade dAlam benak aku nie pon dah kurang sikit... hahaha

ermmm... tade pape yang aku nak tulis kali ini... just tulis kosong-kosong jew.. ari nie pulak... pagi tadi aku pergy anta budak coursemate aku kat stesen bas.. huhuh.. pukul 5 dah bangun ary nie.. awal giler kan... tapi takpe.. untk coursemate aku..bukan orang lain pon.. To Fardzryn.. hope yout holiday is enjoy with your family..hahhaa

Cuti kali ni.. aku rase duk kat UPMKB jew kot.. entahlah.. tak tahu lagi perancangan seterusnyer... nak g jalan pon malas agy....huhuhuh

i think... setakat nie je kot dulu... lau ade mase lagi.. aku akan luangkan lain kali pulak.. to All UPMKB student... selamat menyambut Gong Xi Fatt Chai....hahaha


No comments: