Sunday, January 23, 2011

HMMM.... ari ni maybe aku kurang happy sikit walaupun ary nie ary minggu... aku pon tak tahulah kenapa... aku pon hairan knape sejak dua tiga hari ni... aku rase macam lain jew.... mungkin fikiran aku kot yang tak betul...hihiihi

ari nie aku rase sangat jauh dengannya walaupun aku n die adalah kawan rapat... mungkin dulu aku dapat jew slalu mesej or tnye kabar die.. tapi sekarang ni... dah tak macam dulu... die seolah-olah mahu je tinggalkan aku... sunyi giler hidup aku skunk...

cube bayangkan, kalau kawan yang slalu gadoh2, kacaw2, gurau2 dah tak macam dulu?? mesty sunyi n kosong giler kan hidup nie... Tapi aku juga perlu menerima semua tu... mungkin die dah xde mase tuk aku.... sebab busy dengan assignment yang dibagi.. yup,,.. aku akan sentiasa berfikiran positif....

Namun, ape yang aku harapkan hubungan persahabatan yang aku dan dia lalui dahulu akan terus kekal sampai bile2.. walaupun dia sudah berpunya suatu hari nanti..... tu jew yang aku harapkan... n i will miss her forever.....

salam

No comments: