Wednesday, October 26, 2011

Rentetan Diariku...

HArgai teman kita...

Sesungguhnyaa setiap persahabatan ataupun perhubungan memerlukan penghargaan... Andainya tiada penghargaan dalam setiap perhubungan maka musnah lah hubungan tersebut... memang tidak dapat dinafikan lagi... seseorang teman mahu dirinya dihargai...

Mungkin dah banyak kali aku tidak menghargai teman aku nie... adakah aku nie jenis yang tidak menghargai sesiapa yang hadir dalam hidup aku??? ermm.,.. sebenarnya... kesibukan yang aku lalui telah mengekang aku untuk menghargai seseorangitu... (SIBUK???)... sibuk lah sangat aku nie an... sapa tak de masa langsung... macam lah kerja aku ni sebagai CEO or Perdana Menteri sapa xde masa...

errmmm.... Bangun seawal jam 5.30 pagi untuk membantu atuk aku merupakan rutin harian aku... nak2.. sekarang nie waktu subuh dah awal... Biasanya remaja macam aku nie akan tidur balik selepas solat subuh...hehe tapi bukan semua lah.... hehehe.... satu hari suntuk aku berada di kedai atuk aku.... membantunya... penat lelah hanya TUHAN je yang tahu... tak kira lah.. sama ada aku.. or abang aku.. or mak sedara aku.,.or sape2 lah yang tolong... Aku kira aku ni takdelah letih sangat... sebab time uti je aku tolong atuk aku.. Mak Sedara aku n Abang aku.. tiap2 hari tolong..mesty penat.. apa yang aku lihat... Mak Sedara aku pun jarang menghabiskan masa dengan family dye...

ish,,, dah lebih aku nie... aku bukannya nak luah semua ni.. tapi dah terluah... huhuhu tak pelah.. untuk release tension jugak..hehehe... tapi aku, abg aku, Mak Sedara aku ikhlas tlong atuk aku.. tu je yang aku nak gtaw..

Berbalik ke perkara asal... mungkin kepenatan aku yang sikit ni membuatkan aku kurang masa untuk berhubung dengan nya... aku mintak maap kat dye...tak de niat aku tuk tinggalkan dye... umm.... ni la aku.. susah nak paham org lain.... nak suruh orang je paham aku...

aku pun tak tahu apa yang aku tulis nie..huhu... sje je.. untuk coretan di kala aku bosan..hehehe

No comments: