Saturday, October 8, 2011

Rentetan Cerita Aku.. :)

Ummm... lama dah aku tak menjenguk ruangan nie... bukan sahaja blog nie yang aku tak tengok... tapi sekali nga facebook aku tak tengok.,.. sebabnya... aku skunk tengah menduduki final exam.. salah satu cabaran yang besar bagi aku.. yela.. cabaran yang dibagi oleh pihak SIme Darby Plantation Academy nie... memang takut gak...

3.5 pointer... itulah target kepada aku... banyak tu,... so aku kenalah struggle skit..hehe ye sangatlah tu struggle... umm.. ary ni 8 oktober 2011... ni bermakna aku hanya tinggal 2 paper je lagi... umm.. 2 paper pun.. kena tunggu seminggu lagi gak untuk balik kampung.. aishh lambatnyer nak balik kampung.... :(

banyak sebenarnye aku tulis kali ini... tapi aku tak tahu sama ada aku nak lauhkan semuanya or hanya sebahagian sahaja... firstly.. aku terkejut gak bile aku on je FB...ade lah aku terbaca status kawan baik aku nie.. mama dye sakit....(aku tak tahu??) kawan baik jenis apelah aku nie kan... uuummmm... aku mengaku.. sejak akhir2 nie aku langsung tak ambik tahu sal dye.. jahat aku kan.. kawan baik tinggal macam tu jer.. umm.. sebenarnya. aku bukannye tak mahu contact,, p aku pun busy gak,,, (bhusy lah sangat..Alasan je semua tuh..).. apa yang aku nak cakap... aku doakan agar mama kawan baik aku nie cepat sembuh... Dan aku nak dye tahu bahawa dye lah kawan baik aku... selamanya,,, :)

perkara yang kedua yang aku nak bagitahu ialah,... satu impian yang aku impian slama ini akan tercapai jugak.. hehehe INsya Allah tanggal 11 November 2011 ni.. adik, abang Am dan aku akan berlepas ke Korea...huhuhu Oversea tu... sukanya... yelah... bukan senang aku nak g sana... ni lah peluang yang perlu aku sahut.... tq to myu sis coz taja tiket ea.. hehehe memang happy sangat bile dapat tahu yang aku akan ke sana... :) nasib baik lah scholarship aku dah masuk.. so enjoy lah skit nanti..hehehe

bercakap mengenai Scholarship nie.. aku nak ucap Thank You Very Much to Sime Darby kerana akhirnya menunaikan janji mereka setelah 15 minggu aku n the geng menanti.. sesungguhnya penantian itu merupakan satu penyeksaan.... huhuhu... scholarship kitaorang masuk 7 hb Oktober yakni waktu semalam...huhu apa yang lebih mengejutkan... Impian 6 orang pelajar SDPA sudah tertunai..hehe...yelah,,,, Petang tadi ... 6 biji SAMSUNG GALAXY ACE di sebuah kedai kat SI Jangkang, Selangor mengaut keuntungan...hehehe Banyak tu..hehehe... boleh kire kan.. 1/2 daripada kami memakai SAMSUNG GALAXY tu,,, aku pon dengki gak.. tapi tak pelah.. aku nak try mintak IPhone kat akak aku.. kalau dye bace mesty die nak bagi.,,..hehehe

ummm... panjang lah pulak aku mencoret malam nie,...huhu setakat nie dulu lah aku coret.. kalau aku ada mase lagi.. aku nak citer pasal .... ermm ape ek.. nnti lah aku pikir pasal entry seterusnya itu..hehe k la.. salam semua... :)

No comments: