Tuesday, March 22, 2011

Apakah nasib ku??huhuh

semalam aku tak pergi kuliah sehari... bukan sebab masalah... tapi faktor kesihatan... pagi tu aku bangun.. pastu rase macam belakang aku nie tak leh bergerak... ermmm.. risau jugak... takut peristiwa dahulu berulang... dalam pkul 11 macam tu.. aku kuat lagi diri aku untuk bangun... nasib baik lah tak sakit sangat....

Tapi lepas tu.. rooamates aku cakap... badan aku bengkok... mase tu aku dah tak senang duduk.. terus call mama kat kampung.... mama cakap oergi klinik... erm... aku makin takut mase tu... nasib baiklah ada kawan2 aku yang bagi semangat..hehehe....

Sampai je kat ospital.. doktor ckap... aku kene SKOliorosis.... Penyakit tulang blakang bengkok.. aku jadi menggelabah mase tu... takut sangat2.... hanya kepada Tuhan aku berserah agar aku diberikan kesihatan yang memanjang...

salam

Ermmm.... ini dah kali ke berapa aku rase sakit macam nie.. mungkin dah banyak kali... tapi yang paling teruk aku pernah rase ialah semasa aku Form4... satu badan takleh bergerakk