Saturday, March 5, 2011

UNIPUTRA 2011

aku nak story lah sikit pasal sukan UNIPUTRA UMPKB 2011 yang berlansung pada 12 februari hingga 5 Mac 2011... sukan nie ade macam2 acara macam balapan, padang dan sukan2 utama... acara kemuncaknya ialah acara balapan dan acara padang... memang meriah sukan nie.. tapi dalam acara balapan dan padang aku tak sertai sebab aku dah malas dah nak berlari nie... hahaa..dah bersara dah... bialah bagi kat orang lain pulak kan...hehehe.. sukan ni ialah pertandingan antara blok.... macam sukan kat skolah jugak lah..hehehe

Aku adelah masuk acara Kayak double dan rubgy touch piassau... hahaha... dalam kedua-dua acara nie aku dapat gangsa untuk kayak double dan bagi rugby pulak aku hadiahkan emas kat BLOK aku ni... aku berbangga jugak sebab dalam dua-dua acara nie aku berjaya hadiahkan pingat untuk Hemiptera.. :)

Aku jugak nak ucapkan tahniah kat wakil2 Blok A yang berjaya dan yang gagal kita bleh cube lagi tahun depan.. hehehe blok A berada di tempat ke-4 dengan pungutan 2 Emas, 3 perak, dan 4 gangsa... Mungkin dalam balapan Blok A tiada luck untuk menang... hehe

Tapi apa yang dapat aku citerkan kat sini jugak, Blok A mendapat tempat ke-3 dalam pertandingan perbarisan... segala penat lelah ahli Blok telah terbalas... takpe.. bia tak tdow asal kita puas apa yang telah kita lakukan... terima kasih jugak aku ucapkan kat semua ahli HEmiptera yang telah menyumbang pelbagai idea dan keringat untuk menyiapkan banner dan persiapan perbarisan kita...hehehe Blok A merupakan Blok terbaik bagi kategori siswa dlam perbarisan Blok... Tahniah...

Aku tujukan jutaan terima kasih kepada Felo Blok Tersayang, Encik Abdul Rahim @ Pak Su kerana telah banyak memberikan sokongan moral kepada kami ahli blok A.. tapi kami tak mampu untuk mengahdiahkan johan keseluruhan kat pak su...

No comments: