Monday, March 7, 2011

Harapanku...

keindahan alam memang tak dapat dinafikan... itulah tanda kuasanya yang maha esa.. aku bersyukur ke padaNya kerana masih lagi memberikan peluang untuk aku hidup diatas muka bumi ini.... walaupun hari ini aku kurang sihat.. tapi aku masih lagi menghirup nafas segar di bumi UPMKB nie..huhuhu'

Hari ini aku merasa kan diri aku tak berapa sihat mungkin kerana kesibukan dengan festival UNiPnuTRA 2011... memang busy.. dahla seharian duduk dibawah tengah panas.. memang r tak larngat,... huhuhu tapi tak ape itulah adat pelajar universiti... hehehe
de
semuasa UNIPUTRA 2011.. ade pengalaman bermakna aku perolehi... cewah...hahahaha ermmm aku mungkin happy biler segala usaha yang aku lakukan bersama ahli blok lain mendapat temlpat dalam perbarisan.... yela BLOK terbaik lelaki tu dalam perbarisan...hahaha

ermm... tapi mungkin jugaa ade kot yang tak happy kan aku...huhuhu AKU pon tak tahu nak luaah cmne... aku rase bngiar jela benda tu berada dalam fikiran aku jew... tapi ape yang aku kesalkanm kini dirinyae dah banyak berubah.. aku pon tak tahu knape.. aku bukan ape.. aku kadang-kadang malu dengan kawan-kawanku yang sering bercakap tentang nye... Die dah berubah.. mengapakah ini semua berlaku?? aku pon tak tahu...

Kepada si dia... aku bukan nak menyibuk tentang dirimu tapi apa ytang aku mahukan ialah pandai-pandai lah jaga diri.. bukan senang nak tempuhi hidup ini.. mungkin teman baru nye mampu tuk membimbingnye ke jalan yang baik... hanya itu aku mampu berdoa... Aku tak mahu dirinya terus berubah... huhuhu

No comments: