Monday, March 28, 2011

Sedikit Coretan hati ini...

hari ini internet beru menjadi kat kampus aku nie...hehehe so, barulah aku dapat tgok blog aku... aku pon xtahu kenapa wireless kat UPMKB nie teruk sajak akhir2 nie... hiash.. ape nak jadi lah....

Alhamdulillah, aku bersyukur terhadapnyer kerana aku kini dah makin sihat... tak ade lah sakit sangat mcm dulu...hehehe tak payah nak rungsing dah kot..hehehetapi ape pon aku mesty berhati-hati agar aku tak kene lagi.. sakit la kalau kena balik..hehehe...

Sometimes, aku dah brase bosan dengan belajar nie... aku pon tak tahu kenapa.... mungkin terlalu banyak sangat kot assignment yang aku kne buat sampai aku jadi malas nak blajar.... Minggu ni dah masuk minggu ke-12 aku belajar kat UPM kampus Bintulu dalam semester 2.... alamak.... ade 2 minggu lagi tuk study week....huhuhu lambatnyer.... ermm... dahlah result pon kurang menyenangkan sekarang.... hope aku dapat back up nanti...hehehe nak 3.0 keatas sem nie... ( amboi... nak result elok.. tapi blaja entah kemana...hehehe)

About my life... last2 nie jugak aku rase macam ade someone makin dekat nga aku.... ye r... die lah yang nasihat aku mase aku sakit... marah aku lau aku tak berpantang bab makan... kalau pagi2... dia lah yang kejut.... Aku malas wat assignment dia lah yang nasihat suruh buat.... macam mama aku dah..hehhehe ... aku jugak sedar... macam dia minat kat aku... erm... tapi aku tak tahu mcm mane nak cakap... erm.. bia jela dulu kes nie... n way.. aku nak ucap thanks kat kat dia sebab dah banyak t8 care sal aku.... dia kawan terbaikkkk aku.... thanks.....

ni pulak sal best friend aku kot... aku dah rase mcm makin jauh sangat2..... aku rindu sangat2 kat die but dia mcm dah tak kenal aku... time aku sakit... tak de pon nak tanye aku nie ok ke x walaupun dia tahu aku skit.....huhuhuhu... semalam ade lah aku tanyer die.... " Tahu ke aku sakit?" dia cakap serius ke aku sakit... pahtu teruk tak.... aku cakaplah ok jew kot... tapi dalam aty time tu... sedih giler.. kawan baik tak tahu...huhuhuhu.. but aku trime bahawa die dah jauh dari aku skunk...huhu

erm.... xde pape dah kot.. aku nak coret kat sini....hehehe smoge aku berkesempatan tuk jenguk blog nie lain kali.... sekian....

No comments: