Thursday, March 10, 2011

Kau Kan Pergi???

aku sangat nanti-nantikan pada hari khamis selepas pkul 9.30 malam setiap minggu... inilah saat-saat yang sangat aku nantikan.. kenapa ek aku tunggu sangat saat-saat nie?? hahaha sebabnya aku dapat melepaskan segala tekanan , penat lelah dan segalanya tentang pelajaran...

Yelah.. start je hari isnin hingga khamis mesty jew klas aku full.. bermula jam 8 pagi dan berakhir pada sebelah malam.. memang letih la... nak kene push otak nie..huk3... dahla assignment bertimbun... memang letih.. tidur xpayah cakaplah.. selagi tak pukul 2-3 pagi... mata nie xleh tutup walaupun dah rase macam ade batu je atas mate ea... tapi nak buat cmne kan.. kene r trime.. ciapkan segala assignment .. report dan latihan yang diberi..huhuhu

hrmmm.. memang r xleh dinafikan lagi.. life as student... so kene ikut jela... lau tak xdapat markah pulak kan..hehehe aku tak kesah sangat sebab aku still lagi ade kawan-kawan yang support aku.. thanks to all my fren..hehehe... but i think.. mungkin sem nie jew time tuk aku bersama majoriti coursemate aku...

Kenapa hanya sem nie je ek???

yelah.. semakin hari.. semakin kuat aku mendengar tentang Sime Darby Academy... erm.. ramai jugak yang nak pergi... termasuklah kawan baik aku nie... mungkin semester nie je time tuk aku bergrau senda dengan dye... maybe next sem ini semua hanyalah kenangan aku jew... kenapa aku tak halang?? hish... apelah aku nie.. takkan nak halang impian org... tak baik.. takkan taknak tgok kawan sendri berjaya kot... amirr... kau jangan jadi jahat ... sepatutnya kau kene sokong diaorang tuk temuduga ke academy tu....huhuhu. takpe... aku berdoa kepada yang Esa supaya impian kawan-kawanku untuk menjejak kaki ke Sime Darby Academy... BERJAYA..

ADZHARI... kawan kos aku yang sentiasa bersama aku.... dia pon ade impian yang sama... itulah impiannya.. menjejak kaki ke Sime Darby academy.... huhuhu.... aku berharap agar impian dan cita-citanya itu berjaya.....huhuhu aku akan ingat sampai biler2 kenangan kita bersama... pergy klas skali... makan di foodcourt skali... berjuang tuk Blok A sekali.. skip klass skali..hehehe.. kalau lah impian kau tu jadi kenyataan.. segala itu aku jadikan kenangan terindah kita bersama ek...hahaha tapi.. kalau kau dah masuk akedemi tu.. janganlah pulak lupe aku kat sini... tu je harapan aku...hehehe yela... lepas ni mungkin dah tak de kot kawan tuk aku skip klass skali..hak3... tlong kejutkan aku tiap2 pagi..hehehe

erm... bercakap pasal kawan nie.. aku dah lama xdengar khabar kawan aku yang sorang nie.. yelah... maybe peristiwa dahulu aku jadikan kenangan antara kami berdua...cewahh..hu7.. aku bukan pe... sometime.. aku rindu sangat nak mesej nga dye.. rindu sangat2 nak sakat n kacau dye... tapi... aku ade jugak terpikir.. takut2 aku ganggu jew dye.... erm.... jadi aku rase... bialah die bersama hidup dye kan... kini aku hanya dapat tahu khabar dye dari roomates dye.. but im happy when she is happy... jujurlah aku kate nie... kadang2 aku cube gak curi pandang dye... huuhhuhu.. aku pon tak tahu knape.. maybe sebb aku dah lame tak tgok dye kot... tapi ape pon.. harapan aku nie... agar dye slalu sihat dan bahagia skmo... :)

aku rase dah puas kot tuk menulis kali nie.. yela.. segala isi hati aku dah pon terluah kat Blog kestiaan aku nie...hehehe... ade assignment agy nak ciapkan nie.. so aku rase stakat nie dulu kot...hehehe papai

No comments: