Monday, March 21, 2011

Long Time Not In Blog... :)

salam sejahtera semua.. aku rase dah lame aku tak update blog aku nie.. sebabnya aku tak ade mase... secondly... google tak leh nak akses kat sini. so terpaksa lah aku lupakan sekejap pasal blog nie..hehehe ermm... skunk ni mesty pikir camne nak dapat result elok tuk sem nie..hehehe.. mesty la kena study hard kan.. amir2.. ape lah ko nie..hak4... sebenarnyer aku ada banyak benda nak tulis kat sini taw...hehehe

Firstly aku nak citer sal kepadatan jadual aku... duu memang aku dah cter kan... huhuhu memang padat giler.. bertambah pulak dengan survey BBI 2420 yang kene interview orang luar.. owhhhh so tired maaa... hahaha... kadang2 kelas pon terpaksa skip sebab nak siapkan assignment tu... dengan hari minggu pon yang penuh dengan aktiviti.. nasib2...

bercakap sal ary minggu... ary jumaat bersamaan 18 mac 2011.. aku telah menghadiri satu temuduga untuk ke SIME DARBY pLANTATION ACEDEMY... salah satu tawaran daripada syarikat plantation terbesar di Malaysia.. sebut jew Sime darby... comfirm.. semua tahu sal nie... aku pon bangga sebab terpilih tuk interview tu... TAPI.. time interview tu... memang tension.. aku di psyko oleh penemuduga tuh...hehehe pucat muka aku sekejap..hehehe... but aku berharap agar dapat terpilih untuk temuduga tu.. Insya Allah..hehe

Pastu ary jumaat tu pulak.. ada hari keluarga Jabatan Sains Tanaman UPM Kampus Bintulu nie... hehehe ermm happy giler time nie walaupun penat but aku dapat lepaskan segala tekanan aku...hak4...

Tak ade ape lagi nak aku tulis sebab aku tak tahu nak tulis ape lagi..hahahaha.. satu agy.. aku nak restl... belakang aku dapat kembali sakit macam dulu.. Ya Allah.. sembuhkanlah hambamu nie capat... hanya kepada MU aku bermohon...

sekian

No comments: