Tuesday, March 29, 2011

pagi 30 MAC 2011

ary nie aku boleh bangun lewat sikit...hehehe sukenyer.. sebab xde klas.... best kan...hahaha dah lame aku nanti saat begini... cewah... hahaha... tapi kene bangun awal jugak.. sebab nak siapkan pasal lawatan dan hari keluarga QKS 2113.... erm.. tapi tak pelah... tu dah tanggungjawabkan...hahaha baguslah pulak aku nie....

pagi2 tadi... kosmate aku ketuk pintu bilik... tanye aku boleh anta dia kat stesen bas tak?? aku cakap la... tanyer Jef... dia ckap ada saudara dia meninggal.. so nak balik kampung... nasib baik lah dia orang sarawak jew.... xde r risau ngat.. pahtu aku pon terpikir... mcm mane lah kalau ada saudara mara aku kat kg meninggal... balik or tak?? pening2... harap2 semua dipanjang kan umor.. kepada yen.. same2 kita sedekahkan al-fatihah dan semoga roh saudara nya itu berada di tempat orang beriman,....

aktiviti minggu ni?? aku kene siapkan 2 report fizik... n report bio lagi... kene buat preparation tuk present esok... n kene buat persiapan tuk aktiviti Koko... banyak tu.... huwa... mase nie lah trase sangat nak balik umah,.. nak balik..... lambatnyer bulan 5.... huwaaa... :(... tetiba lak windu kat umah... rindu nak tengok mama n ayah...huhuhuhuhuhu.... cepatlah masa berlalu...huhuhu aku akan tunggu...hahaha

No comments: