Friday, May 6, 2011

Tamat juga akhirnya....

Finally tamat jugak kertas last final exam aku tadi... walaupun jawab tak tahu ape ape... happy lar sebab dah tamat semester dua nie... hak3.. bye-bye semester dua... banyak kenangan dah aku lalui pada sem nie... bersama kawan-kawan satu blok... satu kos .. pahtu ade jugaklah yang sedih.. terpaksa berpisah dengan roomate... sbb dia accident..huhuhu sunyi aku duk sorang kat bilik...

sekarang ni aku pom masih tak tahu lagi keputusan sama ada untuk pergy ke sime darby tu... ataupun tak...huhuhu penim kepala aku duk memikirkannya... huwa.... sebab tu lah tak leh nak jawab tadi bio.. sime darby kenapa lah kau hadir semasa aku nak exam bio... huk3....

lagi lima hari aku nak balik semenanjung...huhuhu tak sabar taw nak jumpa family and kawan2 kat terengganu... tapi aku pom tak pasti lagi.. sama ada akuakan menjejak kaki ke bumi kenyalang ni lagi tatupun tak dah pada 3 jun 2011 nanti...huhuhu sama-sama lah kita nantikan suprise aku ni.. cewah.., suprise lah sangat..hak3

Aku rasa tak ade ape dah yang aku nk tulis petang nie..huk2.. papai...

No comments: