Sunday, May 8, 2011

Mama ... I love You...



semalam 8 mei... satu hari yang bersejarah untuk semua ibu-ibu kat dunia nie... mungkin tarikh hari ibu nie tak de yang spesifik.. biasanya akan berlangsung pada hari ahad minggu kedua padaq bulan mei... mungkin aku terlewat sikit... tapi tak apa.. sebab bagi aku lah.. setiap hari dalam setahun tu.. adalah hari bu... kepada mama aku yang tersayang.. kat sini aku nak ucap... Selamat hari Ibu... thanks coz take care of me.. i love you so much...



dikesempatan ni jugak.. aku nak mintak maaf banyak2 kalau amirr ada wat salah kat mama.. dah banyak amirr menyusahkan mama selama nie.. tq skali lagi mama.. pengorbanan yang mama beri dekat amirr takkan dapat amirr balas dengan wang ringgit...

itulah yang ayat aku mampu ucap kat mama aku.. mama aku nie memang sporting..hehehe.. dia amat memahami aku... sebab tu lah aku sayang dia.. satu agy.. mama aku nie jenis tak paksa aku untuk buat sebarang keputusan aku sendiri... thankz mama

semalam... mama aku call.. tak semapat agy aku nak cakap.. batery pulak abes..hadoi... dahlah masa tu kat court futsal... balik2... aku terus cas hp aku.. pahtu banyak giler missed call darii mama... last mama anta mesej.. mama cakap..

" knape off kan tepon?? amir merajuk nga mama ke??? ikut amir lah nak pilih yang mana pon... mama n ayah takkan marah amirr.. sbb tu pilihan amirr.. pilihlah yang terbaik bagi amirr untuk masa depan... kalau rasa takleh struggle jangan paksa diri.... "

tulah mesej yang aku dapat..huhuhuhu.. sorry mama.. amir tak merajuk pom.. tapi semalam bateri abes.. sekali lagi.. aku nak ucap.. selamat hari ibu kat mama aku tersayang.. Sarinah Bt Mat zin...

3 comments:

NajWa said...

hahahahaha....ank mnja r dye ni...he2..=p..

~musytaquljannah~ said...

mama baca dok ni?

amirr... said...

DOK THU LH AIN.. dok agy kot...