Friday, May 13, 2011

Home sweet home...

3... ary nie dah 2 ary atku duk kat umah...huhuhu aku sampai ary khamis malam.... memang ha ppy sebab dapat jumpa nga family.... huhuhu ni aku nak story sikit tentang perjalanan aku dari bumi kenyalang hingga ke bu mi Darul Iman nie...

Aku bertolak daripada lapangan terbang Bintulu tepat jam 650 petang... pada 11 Mei 2011... kat sana dah gelap macam pukul 9 mlm kat semenanjung...hehehe... pesawat Air Asia AK 5414 mengambil masa 2 jam untuk tiba di LCCT.... memang bosan giler masa duk lam flight.. huhuhu kalau ada kawan bolehlah bawa berbeual... ni xde... huh bsan tahap cipan r...huk2...

snepatutnya lepas sampai di KL aku terus naik bas untuk balik ke terengganu... tapi atas sebab teknikal.. aku terpaksa lupakan untuk pulang malam tu... jadi aku kenalah bermalam kat LCCT walaupun ayah aku suruh aku tidur kat umah sedara... tapi takpelah.. sekali sekala..hehehe...

esokkannya... aku terus pergii ke Putrajaya Sentral sebab aku naik bas kat sana... huhuhu bmemas Adik Beradik... warna pink... itulah yang aku naik..hak3... aku duk seorang kat seat double.. memang selesa giler lah..hak3.. 6 jam duk atas bas... akhirnya aku tiba di bumi terengganu... Terengganu memang tak banyak berubah... ceh.. baru tak balik 6 bulan..hak3...

apapun.. aku dah selamat sampai... rindu aku kat family dah terubat,,, mungkin lepas ni dah tak pijak kaki lagi ke bumi bintulu.. bumi yang telah banyak meninggalkan kenangan tuk aku.....huhuhu... bye2 bintulu....huhu

No comments: