Monday, May 9, 2011

Good Bye UPMKB...... Welcome Sime Darby......


Mungkin tittle entry aku ni dah menjawab segala kekusutan yang aku sendiri tak pasti..hak3... Finally aku nekad bahawa aku akan melanjutkan pelajaran ke Sime Darby Plantation Academy... walaupun aku sendiri tak pasti sama ada ni betul ataupun tak.. aku harap apa yang aku buat nie betul.... aku harap keputusan aku tuk tinggalkan UPMKB tak salah....



GOOD BYE UPM KAMPUS BINTULU SARAWAK...


GOOD BYE UPM KAMPUS BINTULU.....
ni lah kata-kata yang aku ucapkan untuk UPMKB nie.. berat untuk meninggalkan kampus nie... suasana blajar yang nyaman dan sesuai... pensyarah yang terbaik... kawan-kawan yang setia.. dan macam-macam lagi lah.. kalau describe pon.. tiga hari tak abes..hak3...

2 semseter aku kat sini... macam2 kenangan dah aku perolehi... bersama rakan-rakan.. kenangan semasa belajar.. banyak lagi lah.... hahahhaa.. jadi.. apa yang aku nak tulis kat sini... aku nak susun sepuluh jari nie... memohon keampunan dari hujung rambut hingga hujung kaki.... memohon kemaafan kepada sesiapa sahaja yang pernah dikenakan aku.... terutama sekali rakan-rakan kos Diploma Pertanian Batch 2010... dan juga Ahli blok A Hemiptera Kolej Sri Rajang....







Kepada Coursemate aku... lepas nie mungkin dah xde lagi kot.. orang yang selalu buat hal dalam kelas.. kacau sana.. kacau sini...ha3.... apa yang aku nak daripada korang semua ialah... belajarlah elok2 kat sini.. biar DPT Batch 2010 disegani oleh semua dan dihormati oleh lecture..hak3... Geng OJEM Korok Ijau... sem lepas... kita dah kehilangan seorang kawan.. sem ni pulak... 2 orang lagi akan pergy..hak3... so.. jangan putuskan segala persahabtan yang telah terbina tu ek..hak3.... satu agy untuk DPT Batch 2010 UPMKB.... you are the best friend,... Together we stand and together we fight for success.... itulah kita.... sekali lagi aku susun sepuluh jari mohon keampunan daripada korang semua....







Kepada Ahli Blok A Hemiptera KSR... kita dah macAm adik beradik.. semua kita lalui bersama.. kolegrasi.. malam satu malaysia... maulidur rasul.. dan banyak agy.... segala kejayaan yang kita kecapi tu.. kita simpan buat memori bersama.... Mungkin semester depan... korang akan dapat timbalan pengerusi blok yang baru... yang lebih baik dari aku.... hahaha.... apa aku nak.. jagalah blok ni dengan baik dan sempurna walaupun nobody is perfect.... geng2 sem 2 blok A... Jep, safar, arep, ijat, topek, azrim... dan semualah.. ramai sangat...hahaha.. korang terbaik.. terganaslah...hak3.. nanti ade junior masuk... buat yang terbaik agy.. aku percaya korang boleh buat semua tuh...hak3

bye-bye UPMKB.. i have the greatest moment here...huhuhu...
UPMKB... IM GONNA MISS U ....




WELCOME



WELCOME SIME darby Plantation Academy....

inilah kata-kata aku ucapkan untuk semester akan datang.... finally... aku pilih sini jugak...hak3.. walaupun aku tak tahu bagaimana keadaannya... apa yang aku harapkan di tempat baru ni... semoga aku dapat berjaya dengan cemerlangnyer... itu jew... kepada kawan2 aku yang lain.. doakan juga taw kejayan aku...hehhee

Satu pengalaman yang baru akan aku perolehi kat sini nanti... mungkin akan membawa seribu makna untuk aku dalam mencari apakah itu erti kehidupan yang sebenarnya.....