Tuesday, February 8, 2011

Berlakon jadi artis antarabangsa!!! hahah lawak.....

hmm.. malam nie aku tidur lewat.. sebab baru jew ciapakn video tuk BBI2420... Lepas nie amali fizik pulak.. hadoi...huhuhu emang banyak giler assignment... tapi tak pew.. aku terime jew.. sebab life as a student nie memang berat.. takleh nak dinafikan lagi...

Bile sebut jew pasal assignment BBI2420 nie... aku rase lucu lah pulak.. sebabnyer kumpulan aku.. berlakon sebagai artis terkemuka luar negara datang ke Summer Beach Party yang diadakan kat Pantai desaru...hahaha memang tak masuk akal lagi.. actually video nie dibuat tuk latihan bercakap bahasa inggeris...

Apabila aku tengok video yang aku buat nie.. aku suka seorang diri.. mana kan tidak..hahaha aku berspeaking.. cewah... broken english lak tuh...hak3... Tapi tak pe.. nak blajar takleh malu2.. walaupun lidah nie liat nak sebut perkataan.. tapi aku suka..hahahaha... aku dapat belajar...

kalau nak tengok video kitaorang kat bawah nie.. tengoklah... hahaha video nie dihasilkan oleh 4 orang plajar DPT semester 2 UPMKB.. Firdaus, adzhari, aku dan Awatif...Thanks to all my member group..hahaha

nanti ade masse aku upload...hahahah bye2

No comments: