Sunday, February 27, 2011

KAU TETAP SAHABATKU....

tengah aku online tadi... ade lah kawan aku nie... tanyer aku.. You still my fren?? aku ckaplah.. yup.. n then knpe kau tanyer... dia ckap sajer jew... aku xpercaye la kalau dia tibe2 jew tnyer mcm tu.. mesty ade something..

ermm... lpas kau tnyer2.. die pon jawablah.. yang dia takut kehilangan kawan mcm aku... baik sangat ke aku nie?? hahaha prasan la aku nie... ermm kalau lah tak silap aku ... aku ni xde r baik sangat.. dahla nakal... degil lak tu.... tak tahulah kenapa dia takut kkehilangan aku..
die ade jugak ckap yang persahabatan kami ni makin renggang...

Mungkin kitaorang renggang sebab same2 busy dengan tugasan yang ade.. jadi xdelah mase tuk contact each others... ermm... satu agy.. sebenarnya aku xnak lah ganggu sangat die.. sbb takut jadi penyibuk hidup dia lak.. tapi apepon.. aku tetap anggap dia sebagai kawan baik aku.. sampai biler2...

aku pon xthu... aku ni kawan baik die ke?? xkot sebab.. ade benda yang dia xsuke.. n larang aku buat.. tapi aku buat jgak... maybe die trase kalau nampak aku gtu... ermmm... but im coe.. im only be myself... aku xnaklah bile dpan dia je aku jdi baik... itu hiipokrit kan.. soe r..aku bkan jenis macam tu..huhhuuu

apepun.. aku nak dia tahu bahawa aku die tetap kawan aku sapa biler2......hahaha

No comments: