Sunday, February 6, 2011

Hanging Out Wif My Fwen "DPT SEM 2 2010/2011"

hmmm.. aku rase hari nie aku nak kongsi lah sikit nga korang semua tentang apa yang dah aku lakukan mase Chinese New Year ary tu... walaupun aku tak dapat tuk pusing-psing kat bornea nie.. tapi aku happy la jugak sebab aku n DPT geng berkelah kat pantai temasya Bintulu.. ataupun lebih dikenali dengan Pantai Tanjung Batu...

Firstly aku nak bgtau lah jugak tentang tempat nie... emm.. tempat nie boleh la untuk berkhelah dan sgt sesuai tuk meluangkan mase dgn family... Banyak pokok yang rendang selain itu ade jgak tempat tuk berehat... ade pondok.. tempat barbeque n macam2 lagi... about it beach... i think it is suitable to child kot...hahahha...

ni aku nak citer lak pasal kitaorang yang dah berpicnic kat Tanjung Batu tu... Ianya bermula dengan idea ingin ke miri... lepas2 bincang tak jadilah pulak.. aku pon tak tahu kenapa.. sebab bukan aku yang organize the plan..hhahaha Lepas tu aku dengar lah pulak... Ade suggestion tuk ke Taman Negara Semilajau... I Think it is the intersting place... But... last2 minit same mcm plan nak g miri... CANCEL... hmm aku pon tak tahulah jugak knpa ianya dibatalkan.. mcm2 diorang nie..

Last-last skali ade lah member satu kos nga aku nie call... Dye ckap nk buat PICNIC kat tanjung batu,,, aku pon cakap okeyh jew... Orang ajak.. kita join r.. bak kate pepatah.. Rezeki jangan di Tolak .. kan3??hahahah Aku pon suruh kan konfirmkan brape orang nak pergi sebab mudah sikit nak sediakan ayam n makanan nanti... Setelah ditanye akhirnya 23 orang sahaja yang dapat join Picnic sebab ade yang lain kene buat kerja.. Kalau ramai lagi best kan...

Picnic ni berlaku pada 5 Februari 2011.. bersamaan ary sabtu..hiihhih Kitaorang berkelah daripada pukul 8 pg sampailah 5 ptang.. enjoy giler kot....hahaha... aku rase perhubungan antara kami satu kos makin rapat... aku bangga menjadi slah seorang warga Diploma Pertanian Smester 2 2010/2011...hahaha Tapi tak best jgak sebab ramai lagi yang tak join... tak pelah.. lain kali kalau ade mase lagi.. kita buat balik picnic nie..hahaha

Kepada semua yang telah menjayakan program ni aku dahulukan dengan ucapan juataan terima kasih yang tak terhingga... ni ade sikit kenangan aku dan kawan-kawan di Pantai tanjung batu.... hihihi

No comments: